Shure Brengt De Nieuwe Besturingssysteemversie Wireless Workbench® 6.12 Uit

13-10-2016

CULEMBORG / DIEGEM, 13 OKTOBER 2016 — Shure heeft Timeline toegevoegd - een nieuwe logboekfunctie voor de essentiële kanaalstatus­gegevens. Nu kunnen niet alleen de zendersterkte, de antennestatus en het geluidsniveau worden geregistreerd, maar ook storingsinformatie, ShowLink®-gegevens en het accuniveau. De efficiënte dataopslag van Timeline bewaart alle gegevens van netwerkkanalen zo lang u maar wilt, mits er voldoende opslagcapaciteit is. Het bekijken van de actuele en de opgeslagen informatie helpt gebruikers bij het oplossen van problemen met draadloze netwerken en bij het zoeken naar de oorzaken ervan. Wireless Workbench biedt de ultieme controle over de weergegeven informatie en is volledig aan te passen aan de behoeften van de gebruiker.

Versie 6.12 bevat verbeterde frequentietoewijzing met extra flexibiliteit en aanvullende gebruiksmogelijkheden voor systemen met hoge aantallen kanalen, waaronder:

• Scan Peak Management om makkelijker piekbelastingen terug te vinden in de geregistreerde gegevens
  • Ignore IMDs om handmatig de parameters te negeren voor de Intermod-tussenruimten (IMD's) die bij een bepaalde groep frequenties horen, waardoor er meer kanalen beschikbaar komen.
  • Customizable Coordination Order voor het wijzigen van de volgorde waarin frequenties zijn toegewezen door groepen frequenties te klikken en te verslepen binnen de toewijzingsruimte.

Versie 6.12 ondersteunt het verbinding maken met apparatuur op afstand. Met deze update kan Wireless Workbench 6 nu ook contact maken met apparatuur buiten het lokale netwerk. Dat is ideaal voor toepassingen waarbij apparatuur via verschillende subnetwerken wordt beheerd – zoals bij aparte VLAN's, op verschillende kantoorverdiepingen, bij meerdere evenementen in een park – deze functie maakt monitoring en beheer buiten het lokale netwerk mogelijk en levert zo veel meer flexibiliteit en gebruiksmogelijkheden.

Met de uitbreiding van de besturingsmogelijkheden van Wireless Workbench naar subnetwerken, ondersteunt versie 6.12 vanaf nu ook Access Control - een nieuwe functie die voor bepaalde Shure-netwerkapparatuur beschikbaar is. Access Control beveiligt netwerkapparatuur met PIN-codes om te voorkomen dat apparaten worden gemanipuleerd door onbevoegde gebruikers van Shure-besturingssoftware. Dat beschermt gebruikers van de monitorfuncties van Wireless Workbench tegen het risico dat ze onbedoeld iets veranderen aan de werking van de draadloze systemen.

"In feite zijn de nieuwe functies in Wireless Workbench 6.12 erop gericht om juist die gebruikers die daar behoefte aan hebben meer flexibiliteit en controle te geven," zegt Sam Drazin, productmanager bij Shure. "De toevoeging van Timeline en verbeteringen in de frequentietoewijzing en het op afstand contact maken met apparatuur, zijn erop gericht om makkelijker de complexe uitdagingen aan te kunnen die moderne bedrijfsnetwerken en hoge aantallen kanalen aan onze systemen stellen."

Wireless Workbench versie 6.12 is te downloaden via www.shure.nl/producten/software/wwb6

Ga voor meer informatie over de nieuwste versie van deze software naar www.shure.nl.