CL/QL StageMix versie 7 voor iPad klaar om te downloaden

15-12-2017

Niles, IL., December 15, 2017—De CL StageMix en QL StageMix iPad-apps zijn over de hele wereld populair onder gebruikers van CL en QL digitale mengtafels vanwege hun flexibele en draadloze instel- en regelmogelijkheden. Versie 7 beschikt over nieuwe en uitgebreide functies en is vanaf nu te downloaden.

De StageMix-app is oorspronkelijk ontwikkeld om op flexibele en efficiënte wijze de monitormix draadloos in te regelen. Na verschillende updates is deze app niet alleen uitgegroeid tot een waardevolle monitoring-tool, maar wordt hij ook gebruikt voor draadloze fijnregeling van de zaalmix, voor draadgebonden uitbreiding van het mengtafeldisplay en nog veel meer. In versie 7 zijn zowel CL StageMix als QL StageMix uitgerust met nieuwe "CUSTOM"-meters en is het faderscherm flexibeler in te delen. In versie 6 is een input patching-functie toegevoegd die in versie 7 is uitgebreid naar een meerkanaals input-patchfunctie waarmee opeenvolgende ingangskanalen heel makkelijk als groepen zijn te behandelen. En omdat Shure en Yamaha al vanaf 2013 met elkaar samenwerken, is het nu ook gelukt om bediening en monitoring mogelijk te maken voor Shure draadloze ontvangers die niet Dante-compatibel zijn (AXT400, QLXD4 en ULXD4).

Rob Fuhlbrugge, Senior Director Engineering & Product Development bij Shure zegt het als volgt: "We werken continu aan innovaties en verbeteringen die aan de behoeften van onze klanten tegemoetkomen. Door regel- en monitoringfuncties op te nemen in CL en QL StageMix voor Shure draadloze netwerkproducten als de Axient-, QLXD4- en ULXD4-receivers, zijn deze producten breder inzetbaar en profiteren meer gebruikers van de voordelen die ze te bieden hebben."

Yamaha Pro Audio businessunit-directeur Yoshi Tsugawa merkt op: "Versie 7 van StageMix is wéér een stap vooruit, en volgt daarmee de ontwikkelingen in onze digitale mengtafels op de voet met nieuwe gebruikersfuncties en voordelen die uit onze intense samenwerking met Shure Incorporated voortkomen. De nieuwe StageMix-apps vergroten het gebruiksgemak van onze CL en QL digitale mengtafels, en bieden onze klanten extra creatieve mogelijkheden."

Versie 7 van de CL StageMix en QL StageMix apps is gratis te downloaden in de App Store.