Shure Opent Kantoor In Binnenstad Chicago

7-01-2018

Niles, IL., Jan. 7, 2018—Shure Incorporated kondigt aan een kantoor te openen in de binnenstad van Chicago, en krijgt daarmee voet aan de grond in het populaire Loop district. Deze strategische verhuizing maakt Shure beter bereikbaar voor belangrijke klanten en geeft ruimte aan de snelle groei en uitbreiding van het bedrijf. Naar verwachting biedt het huidige hoofdkantoor in Niles, Illinois (VS), eind 2018 niet langer voldoende ruimte voor alle bedrijfsactiviteiten van Shure, en zullen de afdelingen verkoop, marketing, klantenservice en marktontwikkeling verhuizen naar de nieuwe locatie in het centrum. Het bedrijf vestigt zich daar op 3250 vierkante meter — één volledige verdieping — van The National Building, een gerenoveerde, 20 verdiepingen tellende, voormalige hoofdvestiging van de Chicago Public Schools.

“Er zijn twee belangrijke redenen voor deze verhuizing naar een kantoor in het hart van Chicago, en beide zijn positief,” zegt Abby Kaplan, senior director van de U.S. Retail Group van Shure. “Ten eerste groeien we uit ons jasje in het bestaande hoofdkantoor, en ten tweede maakt deze locatie ons beter bereikbaar voor belangrijke klanten – vooral op onze ‘thuismarkt’ in Chicago.”

het productassortiment en het klantenbestand van Shure almaar blijft groeien, biedt de nieuwe centrumlocatie ruimte niet alleen genoeg ruimte voor nieuwe talenten, maar zal er ook een interactieve demonstratieruimte worden gerealiseerd. Deze hypermoderne demonstratieruimte en de bereikbaarheid ervan voor geïnteresseerden uit alle klantgroepen, maakt de nieuwe kantoorlocatie tot een strategische keuze die goed aansluit bij de overkoepelende bedrijfsdoelstellingen. Het creëren van een meer passende omgeving voor onze conferentieproducten en het zakelijke assortiment — meer specifiek Microflex® Advance™ — stelt onze associates beter in staat om bestaande en toekomstige klanten een onovertroffen service-ervaring te leveren. De nieuwe kantoorruimte is vormgegeven naar de unieke merkcultuur van Shure, en weerspiegelt het imago en de rijke geschiedenis van het bedrijf.

“De afgelopen jaren hebben we meer aandacht besteed aan de markt voor integrated systems door producten als MXW en MXA te introduceren,” aldus Jim Schanz, senior director van de U.S. Pro/Systems Group van Shure. “Eén van de belangrijkste diensten die de vestiging in het centrum van Chicago gaat leveren, is wat wij noemen het Customer Experience Center. Een groot deel van deze ruimte zal worden gewijd aan onze nieuwe producten, zodat klanten al hun functies en voordelen onder ‘reële omstandigheden’ kunnen ervaren.”

Het bedrijf zal in dit kantoor in de binnenstad binnen enkele jaren zo'n 130 – 150 associates gaan huisvesten. De centrumvestiging van Shure in Chicago opent in het voorjaar van 2018.