Shure ontvangt eerbetoon van de Global Presence Alliance

28-07-2017 Shure ontvangt eerbetoon van de Global Presence Alliance
De 2017 Vendor Excellence Award erkent wereldleiders in AV en UC productie

Shure heeft opnieuw de Vendor Excellence Award toegekend gekregen door de Global Presence Alliance (GPA). Shure behoorde dit jaar tot de hoogst scorende bedrijven in de verschillende categorieën. Deze werden streng beoordeeld en er werd gestemd door meer dan 28 bedrijven in veertig verschillende landen.

Leden van GPA beoordelen toonaangevende fabrikanten en leveranciers van audio-, visuele en UC producten. In 2016 kwam Shure voor het eerst in de lijst van geaccrediteerde verkopers van GPA en werd datzelfde jaar ook bekroond met de Vendor Excellence Award.

Chris Schyvinck, president-directeur van Shure

Het consistent leveren van eersteklas service en ondersteuning voor integrators en eindgebruikers wereldwijd is voor Shure van het grootste belang en is de zakelijke focus waarin we veel tijd en middelen hebben geïnvesteerd.

Het winnen van deze prestigieuze industrieprijs beaamt onze inzet voor al onze markten wereldwijd en we zijn er heel trots op dat de Global Presence Alliance ons werk en onze toewijding in dit gebied erkent.

De GPA, bestaande uit toonaangevende leveranciers van audiovisuele, videoconferentie en managed services oplossingen wereldwijd, heeft bij alle 28 lidorganisaties een uitgebreide enquête uitgezet onder leidinggevenden, verkoopmedewerkers en ingenieurs. Shure behoorde tot de selecte groep van negen hoogst scorende bedrijven. Bij de beoordeling werd gekeken naar technische expertise, productkwaliteit, klantenservice, wereldwijde klanttevredenheid, klant- en oplossingsondersteuning en praktijkvoorbeelden van excellentie.

John Bailey, vicepresident technologie bij Whitlock en bestuurslid bij GPA

Onze belofte om wereldwijde consistentie te leveren kan enkel worden gerealiseerd als we dit volledig afstemmen met onze leveranciers.

Samen leveren we de beste kwaliteit en service aan onze klanten wereldwijd. Aan de hoge scores die alle GPA leden Shure toekenden is af te lezen hoe toegewijd Shure is aan ons gezamenlijk succes.

Shure heeft zijn Global Excellence Award in ontvangst genomen bij InfoComm 2017 in Orlando. Dit jaar werden bijna veertig bedrijven meegenomen in de evaluatie. Negen daarvan werden benoemd op InfoComm. Kijk voor meer informatie over Shure en de Global Presence Alliance op www.shure.nl of www.global-presence.org